It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried..


 Idag var som sagt sista dagen på praktiken. Mycket jobb med världsmässan så tiden flög bort ur händerna på en. Helt plötsligt stod man där med en kopp i ana handen, salta pinnar i andra handen och balanserar medans barnen kramar om en och säger hejdå. Sötaste barnen någonsin! Fick en chokladboll av några barn också ;) Näe, den här praktiken har varit väldigt intressant och lärorik i det stora hela. Har verkligen känt mig bekväm i personalgruppen osv. Det hade inte kunnat bli mycket bättre helt enkelt!

Ikväll - blir mest troligtvis en lugn och stillsam kväll i och med morgondagens aktivitet(er)!

Imorgon -
Imorgon smäller det! Och ni som inte kommer ihåg vad det är som händer imorgon får reda på det imorgon efter det är gjort! Sen efter det blir det att övningsköra kan jag tänka mig. Sen på kvällen får vi se vad som händer. Om det blir krogen lr så blir det att träffa Emma ser det ut som i nuläget.

På måndag kommer min underbara, älskade Mimmi Hägglund till Umeå som jag ska få mysa med i några dagar! Blir kanske 100 dagars på tisdag iaf. Sen får vi se vad som händer!

Nu blire film med familjen! P
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0