It's late at night and I can't sleep, missing you just runs to deep..



Lite bilder från gårdagen som jag utlovat! Blev mycket trevlig kväll som bestod av skitsnack, snack och bara planerade angående nästa vecka! ( Ni som är involverade i denna planering får snart reda på det!) Det kommer bli awsome iaf!

Vaknade klockan 12 idag, + i kanten som inte sov bort hela dagen.
Efter det skickade jag ett sms isabel att tanken på att träna idag inte kändes så smart med tanke på att vi båda är förkylda och inte är taggade på att göra det hela värre. Så vi valde att skippa träningen idag och köra core på söndag. Då har vi ändå tränat 3 gånger denna vecka! Besvikelse att ställa sig på vågen och se att man gått upp ist för ned i vikt måste jag dock säga. Men det vänder nog snart!

Nu ska jag städa rummet, sen ska jag göra mig i ordning, sen ska jag äta middag, sen ska jag fara till Frida eller Emma, sen ska vi på östra och se Narnia. Sen vad som händer därefter är ännu ett mysterium. Men är endå helt övertygad om att kvällen kommer bli awsome hur den än slutar!

Kommer med en uppdatering sen!

Kram


Ge mig sommar, tack! Och ge mig det där linnet som är kappoff, borta!


 
Kvällen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0