Just beat it, leave out of here because I'm so fucking tired of all your stupied lies..

Gårdagen var kung!! Snacka om trevligaste kvällen på länge!
Jimmy tog oss så hårt i twister. Men han fick en bra början också. Bella kämpade dock på riktigt bra in i det sista!
Sen började festen på riktigt efter en riktigt god middag, vi alla imponerades riktigt av lill-laban!
Vi fick en shot var efter maten, smirnoff apple. Fy från --- va illa det var!
Sen fortsatte festen i källaren. Näe, inte lika snuskigt som det låter...eller?..

Nej men igår var en riktigt bra kväll och väl minnesvärd!

Idag har jag jobbat hela dagen. Ruggit låång och utdragen dag. Men Bella och A kom och hälsade på. Det gjorde även Erik och gänget. Så gick ganska bra ändå!
Men var väldigt lite folk förutom ett hockylag. Men mitt humör har vart på topp hela dagen!

När jag kom hem åt jag äcklig kebab, sen tog jag på mig mina tights, min body och mina vita benvärmare sen började städandet av huset! Jo, jag behöver min städ outfit serru! Nu är huset kliniskt, man kan äta från golvet, så rent är det. Har städat i ca 3 timmar. Och det kan jag tala om mina vänner, det var inte 5/5 tosters, det var typ.. 0,5/5 tosters..

Nu blire att se på how I met your mother och njuta av sista natten alone in the building! Förutom Johan i källaren, men han är nästan lika cool som mig så han tål min musik serru!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: alex

svar:

tack så mycket vad glad jag blir =)

Ha en bra dag!

2010-03-14 @ 23:33:28
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0