Love was meant to be forever..

Förfesten igår var hur rolig som helst, Bastu, rulla i snön, dricka kall öl och bara prata strunt.

Sen beställde vi pizza, killarna gick och hämtade och tjejerna gjorde sig i ordning!

Därefter drack vi, jag och anders dansade några olika danser, vi var kung! Malin kom in lite senare men det vart endå hur bra som helst!

Satte oss på bussen till stan. Eftersom Elina var hemma pga sjukdom hade vi en fribiljett över. Den gav jag till en kille i kön i utbyte mot en bacardii breezer.

Jimmie försvann, hoppas han tog sig hem väl!..

Nu har jag precis bytt om. Nu ska jag gå upp och sedan far jag och mamma till norrlandsoperan för att se westside story! Awsoome!

Kommer förhoppningsvis upp lite bilder sen igår!

Kram! :)


Det går i familjen att vara vacker har jag hört! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0