Once I'm in your heart belong to me..

Gårdagen blev spontan. Tror det är dom kvällarna som blir dom bästa!

Blev först att se Narnia, riktigt duktiga! Sen "back stage" i väntan på Stina. En galen Tom och Felix kom in i lougen. Sen blev det stan, nattöppet, 3,5 or, sedan blev det tomtebo hem till Felix. Blev en bra kväll! Kom hem 5 inatt dock, men det var coolt.. ;)



Nu blir det däremot att byta om ( önska mig lycka till ) Sen ska jag bege mig till Bella, vänta på Elina och sedan fara till, som Isabel så fint la det : Mariehem/dal? ;)

Det här kmr bli en bra kväll tror jag. Hoppas ni får en kanonkväll!

P.S, Ni från klassen på Haga, ni vet vilka ni är. Kommer nog och hälsar på er på tisdag morgon! D.S

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0