So close, no matter how far..

It still amazes me
That I lie here in the dark
Wishing you were next to me
With your head against my heart.


Idag har jag haft en redovisning för båda klasserna på praktiken angående ghanaprojektet. Dom lyssnade, hade bra frågor, lät mig tala och jag kände mig säker i det jag talade om. Att man dessutom fick positiv kritik av Svennis gjorde ju inte saken värre iaf!

Igår gjorde jag om mitt rum, igen.. Men vad gör man inte för att få ordning på kläderna! Nu hänger en del av kläderna, en del ligger i korgar under. Sminkbordet är precis vid dörren ungefär. Klart det är trångt, men när är det inte trångt i mitt rum egentligen? Så det kommer nog gå bra ändå. Hoppas jag!

Corona nästa vecka på tisdag. 100 dagars ju, 100 dagar till studenten! Det är awsome!

 

Nu ska jag göra det vanliga månads göran :

Betala räkningar

Skriva till Halebop och fråga va fan dom håller på med

Bli gnällig resten av kvällen för att halebop suger!


Bara för att jag dör av skratt varje gång jag ser mitt ansiktsuttryck på den där bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0