step by step..

Ni som fortfarande undrar vad det är jag gjort idag, tänkte jag berätta nu i bilder!


Let's go!

Under tiden

Resultat!

Är super nöjd, trodde det skulle göra mer ont än vad det gjorde.
Kanske var bra att man var redo för det värsta.
Redan börjat fundera på vad nästa tatuering ska bli!!

Sedan gick jag till Mias och satt där med Emma när en elev från praktiken skrev och undrade vart jag var.
Sen kom hon förbi och gav mig ett jättefint halsband. Svart kedja med ett svart hjärta med diamanter på.
SÖT UNGE! Gud vilken härlig känsla att veta att man gjort ett gott intryck på eleven! :)


Kommentarer
Postat av: malin

Den blev ju jätte fin :)

2010-03-06 @ 19:19:26
URL: http://menholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0