Tears don't fall, they crash around me..

Idag klev jag upp 20 min innan jag skulle bege mig till skolan. Med ett bultande huvud glider jag ner från golvet, träffar av med foten klockrent på en nål. Svär för mig själv vilket leder till att jag får morgonens första hostattack. Underbar början på morgonen.

Första skoldagen kändes så onaturlig och naturlig på samma gång. Inte vart där på flera månader så.
Dagen flöt lätt förbi dessutom.

Fick skjuts hem av min gulliga mamma, bytte kläder och sminkade mig lite och sedan begav sig jag och Bella till travet där 6 timmars arbete flöt på hur bra som helst. Oväntat mycket folk, så blev lite svettigt där i garderoben en stund. Men det var skönt. Sen har vi bara gått omkring och frysit resten av kvällen..

Väl hemma har jag tryckt i mig lite tabletter i hopp om att jag ska må bättre snart!

Imorgon beger jag mig till Hagaskolan på morgonen kring 8. Ska ge lite papper till Sven - Uno som han ska fylla i. Sen hälsa på klassen en liten stund!
Sen blir det tandläkaren. Hur många hål tror ni jag har. Jag gissar på tre stora och några påbörjade!..
Men ska be dom laga min tand! Har blivit för van vi att den är sönder.. tänker inte ens på det längre. Så det får dom fixa innan jag fyller 19!


Nu blir det till att plugga teori sen sleepa tight! :)

God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: djustd

sv:ok, nä var bara nyfiken i fall det bara e jag som ibland e helt inne i min blogg och lägger för mycket tid på den :)



Vad ska du göra idag?Någar planer till kvällen? kram

2010-03-26 @ 10:34:24
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0