Tell me how to make right, every wrong turn that I've done so this could all end tonight

Gårkvällen spenderades med M, blev mest bara slötittande på tv, en snabbis till OK, förstås. Men kvällen var lugn och välbehövlig.

Idag väntar en dag av glädje hoppas jag! Har just blåst håret och nu har jag väl tänkt mig att kanske pröva göra något roligt med håret. Men med 99% säkerhet kommer jag duscha håret igen..
Sen kommer mina bästa Ghanatjejer hit och ska göra sig i ordning och så. Blir trevligt med lite tjejsnack och så innan vi far vidare till grubbe där middag väntar och sedan en kväll med lite singstar, twister osv med Ghangruppen. Joo, jag är taggad!

Näe, nu blir det att börja fixa håret tror jag!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0