Well, I bet you thought that I was soft and sweet, You thought an angel swept you off you feet




Om 3 timmar blir det olles med ghangruppen. Inte nog med det fyller Fanny 19, och inte nog med det så ska Anders dit! Ikväll kommer bli en bra kväll, sådeså!
Idag har jag städat "mitt rum" Varför då inte mitt rum bara undrar ni då. Jo. för det är inte mitt rum längre! Det är jätte städat, alla bilder är borta. Bajstråkigt är det just nu! Det ser inte ut som om jag bor här.. Funderar på att slänga något på golvet bara för att jag ska känna mig mer hemma.
Någon som  har någon tanke på vad jag kan göra imorgon mellan 9 30 - 17? Inte jag! Varför ska vi sälja huset mamma, jag protesterar..

Nu ska jag sätta mig och se pp sen göra mig i ordning, har ingen hårtork. Detta kommer gå obra skulle jag fint vilja säga..

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0