What would you say if I said that you could?..

No, it won't work this time around. I know way to much from the last time this happend.
And I promised my self I would never let my self feel that way ever again..

Nu när man läser bloggarna runt omkring börjar dom med : Så var en veckas sportlov över. Har bara en sak att säga.. SUCKERS!
Själv är man ju ledig hela veckan.
Jag sov ut idag, sov igen lite tid från helgen. Somnade kring 01, vakande kring 13 "imorrse". Det var på grund av ett samtal. Men var lika bra det för kring 14 blev det att gå till gymet med Bella. 15 min gång, 30 min gym och 15 min.. vet inte vad det heter. Den med benen och armarna som går fram och tillbaka! Hur som helst, jag aavskyr att gymma. Att gå och sånt är lungt, men gym, maskiner.. Don't like it!

Imorgon väntar en lugn dag och sen träffa Emma på kvällen. Blir väl att se DHW osv! :D

Onsdag blir det gym med Bella igen sen får vi se vart kvällen tar vägen. Om det blir olles eller liknande som vanligt.

Torsdag blir det bastu med Anders och Bella med folle. Kanske ngn fler? Anna, känner du dig manad?

Helgen vet man aldrig hur det slutar!

Nu är det städning av rummet som gäller! Käften Filip.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0