You never said that it would be this hard, love was meant to be forever..

I brist på annat ska jag göra en lista! Vill ni inte läsa kan ni bläddra ned bara! :)

Namn: Elin Frida Helena Meier

Kallas för: Hmm.. nja, Meier är väl ganska vanligt att jag blir kallad. Och i Ghana är det princess som gäller!

Stjärntecken: Tvillingen, the one and only!

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt!

Piercingar: 4 hål i öronen, en i naveln. Har haft i överläppen och näsan. Kanske blir hål i tunga eller näsa snart.

Tatueringar: Yes, en, ny gjord!

Längd: 1.68

Skostorlek: 38/39 beroende på skor!

Hårfärg: Brun/rött/blond

Fräknar: Jajamen! :) som man faktiskt lärt sig tycka om nu på senare år!

Motto: If you're going through hell, keep on going!

Kär? Icket!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Skulle vilja flytta utomlands i ett halvår / ett år. Sen i någon större stad. Men ska hem till Umeå när det är dags för familj! ;)

Tycker du att du är attraktiv? Oftast

Dricker du? Jodå

Röker du? Mjo vid vissa tillfällen och umgängen

Vilket schampo använder du? Det som ligger nära till hands. Inte så noga!

Vilken parfym använder du? Kommer inte ihåg vad den heter faktiskt

Vad är du rädd för? Getting my heart broken one or two many times

Gillar du att tvätta? Kan inte ens. Ska lära mig innan jag flyttar!

Gillar du berg- och dalbanor? Absolut! Bästa ever!

Senaste…

Filmen du hyrde? Det minns jag faktiskt inte!

Filmen du köpte? Köper inte filmer

Låten du hörde: Lyssnar nu på Ben Harpers låt she's only happy in the sun

Låten du laddade ner? Ingen aning! Laddar inte hem musik, Spotify i mitt hjärta!

Personen du ringde? Emma Törnlund

Personen som ringde dig? Emma Törnlund

TV-program du såg? Var kärleken checkar in, gick nyss på TV

Person du tänkte på? Hmm.. Filip! Han jag pratar med på Msn nu så!

Favorit…

Låt: Han ingen favorit. Men daughtry, Breaking Benjamin och Three days grace låtar går alltid hem!

Sak att göra: Umgås med vänner, träffa nytt härligt folk, resa!

Sport: haha.. sport.. Dans blire!

Dryck: Juice kanske..

Kläder: Stor tröja med tights går alltid hem

Film: Gillar inte filmer.. Mer en serie person.

Bil: Hahaha!

Serie: Det kan jag inte svara på! För många.. Men one tree hill och true blood tror jag!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oja

Gråtit över en flicka? Den gången jag och Mimmi bröt kontakten..

Ljugit för någon? Kan tyvärr inte påstå annat!

Varit i slagsmål? Duktig på att gå emellan skiten ist!

Blivit arresterad? Stöld.. :( hahah, har en anteckning i registret som försvinner i november :)

Träffat någon från internet IRL? Hahah jodå!

Antal…

Gånger du varit kär? Kär, kär? 1 gång blir nog mitt svar

Gånger ditt hjärta brustit? Två gånger..

Hjärtan brustet på grund av dig? Ett antal skulle jag tro

Tjejer du kysst? Nog tappat räkningen.. ;p I mina yngre dar så var det väl en och annan med mina närmaste

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många, men tre nära

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ.. Två kanske?

Senaste…

Boken du läste? Twillight ( började läsa på ) Sen vare väl Asyl!

Personen du fick e-mail av? Facebook..

Personen du fick brev av? En räkning kanske!

Personen du fick sms av? Johnny

Gången hela din familj åt middag tillsammans? När jag var 5 kanske? ;p dvs mamma, pappa, Viktor och jag. Med mammas sida så idag. Pappas var sist jag var där

Saken du köpte? Donno

Vad har du gjort idag? Sovit, vart sjuk, gått till hemköp med Bella, teori till körkortet.

Brukar du svära mycket? För mycket!

När stiger du upp på morgonen? i sista sekund!

Vad har du på dig? T-shirt + underkläder

Vad ska du göra ikväll? Sova förhoppnigsvis! Plus teorin

Vad är du allergisk mot? Sura kunder på jobbet!

Var har du ont? I hela kroppen, förkylningen..

Använder du hårspray? När det finns behov för det så!

Kan du stå på händer? På den gammla goda tiden kunde jag det lite grann iaf.. Kan gå upp i brygga iaf!

Håkan Hellström eller The Ark? Men gå och lägg dig!

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Bara ibland, till vissa grejer. Men näe, ingen hitt!

Är du glad nu? Förkylningen dödar min glädje.. När jag skrattar så hostar jag bara upp lungerna isg!

Var du glad igår? Jajamen! :)

Vad dansar du till? Pff.. det som spelas på dansgolvet kanske..

Stockholm är… ? Huvudstaden av Sverige.. har jag hört!

Göteborg är… ? Ett ställe jag måste fara till!

Kan du sjunga? So I've heard!

Spaghetti eller makaroner? Makaroner..

Land du vill besöka? Ingen aning!



Igår var veckan oplanerad, nu är den typ planerad!
Imorgon - Skola + Jobb på Ume Åker
Tisdag - Skola + M
Onsdag - Skola + Kassjö backen med Elina och åka snowbord, kanske!

Torsdag - Skola + Emma

Fredag - Skola + Förfest på ersboda med bastu osv + Five

Jobb i helgen?

Kom inte ihåg om jag jobbar eller inte..!

 


Kommentarer
Postat av: djustd

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

2010-03-22 @ 13:48:01
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0