You tell me anything, look what you have done to me..

Westside story var bra, men inte det bästa jag sätt. Ruggit duktiga dansare, kul att se Otto i action också!

Resterande del av kvällen har jag sett på pp och himym.

Lite gnällig för att inte oth avsnittet kommit ut, true blood kommer inte ut förren i sommar. Life sucks a little bit..

Nu ska jag lägga mig och se pp och ta det lugnt för en gång skull. Men, varför ska man ta det lugnt? Det är ju dötråkigt! Nu är det noterat så nu ska jag inte få för mig sån skit igen!

Imorgon blir det jobba på mias från 13 - 20. Jag säger välkommen dit allesammans! Vet inte ens vem jag jobbar med.. Tror det är Robert!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0