You would not believe your eyes...

You know what?  It's hard to accept it, no doubt. But, I know that she is the one for you. But I'm not ready to loose you just yet, not again. I've been through it one or two many times, and I don't want to go through that shit again. And I know that I will get hurt when you figured out what I've allready figured out..

Fick en kommentar idag här på bloggen, eftersom du inte hade en bloggadress så tänkte jag skriva här! :)

"Shit! Halkade in på din blogg och började läsa om Ghana, fan vad konstigt det är att några andra från Umeå har gjort nästan samma resa som vi i våran klass. Träffade du "the crazy family" i kpando? Mamman satt och skrattade vid vägkanten och den vuxna sonen gick med trasiga byxor så man såg hela jävla paketet"

Hej Rojna, jo, jag tror jag kan ha en aning om vem du menar. Kan det vara så att mamman är tatuerad i pannan typ? Ser sjukt drogpåverkad ut? Hon försökte bita min kompis, trevlig kvinna det där..
Vilken skola går du på? Hade ni en bra resa och vad var syftet med den?






 Hej!
Igår blev en riktigt bra kväll! Kunde inte blivit mycket bättre, underbart sällskap, en bra kväll på corona, lagomt med alkohol osv. Det vart så bra det kunnat tror jag faktiskt!

Idag har jag vart med mina underbar Ghanatjejer! Vad man saknar dom måste jag säga.

Vi har ätit god tacos, spelat spel, twister däribland. Det var aawsoome, jag och Bella var kungarna, förstås..
Efter det tyckte vi det var dags att göra något wild and crazy ( Jo, det var bellas ide ). Och i fotspåren av att vi går barn och fritid och Gabby som halkat in på ett bananskal så blev det att hämta skrana, bobb och tefat och med en söt liten hjälm på huvudet så gav vi oss iväg till bränbergsbacken och åkte gärnet. Sista åket blev klockrent! Isabel och Elina på bobben, Elina med snöret till skranan runt midjan och jag på skranan så gav vi oss iväg. Jag snurrar runt, Isabel vrider på ratten, Elina dras med i min sväng, lika så gör isabel. Jag glider vidare som en vante ner för backen eftersom jag så smidigt hamnar på rygg som en skölpadda och glider på min dunjacka några meter till. Blöt och mysiga satte vi oss i bilen, köpte mjölk och åkte vidare hem hit och gjorde varmchoklad! Mumma! Påvägen tillbaka på en raksträcka var det en bil som våltat med bilen så bilen låg upp och ned. Det måste gått med bra fört för att lyckas slå runt med en bil på en raksträcka! Kassa människa!

Imorgon är det inte mycket planerat

Fredag blir en kväll med Ghanagruppen och lite mer folk.

Lördag och Söndag så är det arbete som väntar plus en familj som kommer hem!


Mina fina tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0