Baby that's all I need, is someone like you, burning through me..

Valborg blev en riktigt lyckad kväll! Ett härligare gäng kan jag önska er lycka till med att hitta!

I lördags körde jag med Pappsen. Gick riktigt bra faktiskt! Sedan åt jag middag med trevligt sällskap och sedan mer trevligt sällskap på kvällen.
Idag har jag skrivit en analys, men jag skrev en utvärdering istället dvs.. 3 sidor åt helvete! Aja, inte hänga upp sig på sådant inte!

Imorgon ska jag till skolan, sedan ha lilla uppkörningen med pappas chef. Nervös? Ooja! Men det borde nog gå bra. Sedan på kvällen ska jag nog vara med M.

Jobbar på tisdag på travet, awsome! Sedan är resterande del av veckan rätt så oplanerad.

Nu ska jag sova hade jag tänkt mig. Känns som om jag har feber för tillfället. Inte så nöjd tjej för tillfället! Känner inte för att bli förkyld igen, it sucks! Kanske smittar ner pappas chef imorgon.. höhö! ;)

God natt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0