I wanna see you move move, shake shake, now drop!

Den 12/5 tog jag i egen hög person körkortet. Jag kör lite icke miljövänligt, men annars ver det fel fri uppkörning. På teori provet fick jag 56, 52 för godkänt. Jag tyckte det var kassa poäng antal, men det verkar vara ganska bra endå när man hört va andra haft.

I onsdags tog jag alltså körkortet, sen på kvällen var vi med Ghana gruppen. En trevlig kväll på pipes. Olles hade bestämt sig för att ha 20 just den kvällen, fuckers..

Dagen därpå, igår alltså, åkte jag ned till Övik, husum, för att hälsa på min underbara vän Mimmi! Nu kan jag dö lycklig! Hon är bäst.

Idag har vi vart på örnexpo, en marknad typ. Sedan har vi gått på stan. Har fått en grej för jumpsuit. Har nu en mörkblå, en rutig och idag köpte jag en svart med detaljer på axlarna för 200 kr. Den är underbar och är verkligen min stil.

Nu har vi precis kommit tillbaka till husum. Nu ska vi göra oss i ordning sen fara till stan igen och gå ut på harrys.
Blir spännande att se vad övik har att erbjuda!

Puss!


Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0