I want to be a billionaire so fucking bad!



 Oj, va länge sedan det var jag uppdaterade! Men har haft fullt upp med att skriva klart arbeten, hade ju som tänkt ta studenten med betyg nämligen!
I torsdags var jag på rix fm festivalen med Bella, Sara och Elina.
I fredags var jag med Bella, sminkade henne så jag visste ungefär hur jag skulle sminka henne inför balen.
Ska sminka både bella och Frida inför balen!
Efter det så satt vi och pratade läänge och for sedan på cykel vidare till Labans kompis och var där ett tag, sen till en fest på teg som var mysko. Ett olåst hus, men inga folk, spännande.. Sedan så for vi på efterfest, tre st på en cykel är alltid spännande!..

Igår var jag med M hela dagen typ och även så idag.

På onsdag firas jag av släkten. För er som hänger med i svängarna fyller jag inte år på onsdag, utan på torsdag. Men på torsdag är det balen och kommer inte ha tid med födelsedagsfirande. So what to do, what to do!


Idag har vi vart i Obbola på morsdagsfirande! Goo maten vettu!

God natt gott folk!


Om 40 min fyller denna flicka år, även kallad, min fru!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0