I'm sweet like suger..

Sitter och små planerar med ghanatjejerna att åka till Skara sommarland i sommar. Alla verkar taggade och vi har hittat en billig camping så det kan bli bra det där! Ni vet, när man tänker på något så flyter gärna tankarna igen. Såhär ser mina tankar ut nu ( jag försökte rita men.. det ser ut som en 1 åring har ritat, bokstavligen! )

Okej, Vi har vart hela dagen på skara sommaland. Jag är som ett litet barn och ska pröva allt som ser farligt ut! Sedan så stänger ju parken. Men det vill inte jag acc ser ni. Utan jag håller mig fast någonstans. Dom försöker dra bort mig, men jag är stark när jag vet vad jag vill. Elina sparkar och slåss så dom ska släppa mig så vi kan fortsätta åka. Isabel och Frida ligger på marken och vrider sig av skratt..

Ah det kommer bli en vacker historia!

Nu blir det middag sen ska jag vara med M tror jag!

 
 Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0