It's easier to run then to face it all.. But my goal in life has never been to run from things..

Antingen går det käpprätt åt helvete eller så går det bra, inte mer med det.

Länge sedan jag uppdaterade känns det som. Men nu för Elinas skull så uppdaterar vi!


Var och grillade med Isabel och Elina m.fl i lördags. Första gången jag körde bilen. Körde familjen till några kompisar sedan runt. Det var riktigt kul faktiskt. Hör börjat få kläm på det hela nu.


Dagen där på åkte jag, Elina, Isabel, Alexander och Anders till nydala i regnet och grillade marsmallows, det var awsome. Men Isabel fick en kokostopp i ansiktet, alexander fick också en i ansiktet. Jätte fint..


Var med Elina på waynes och drack en fruktsmoothie i solnedgången. Som de gifta paret vi är..!


Hämtade ut mitt körkort. Ser ut som jag sett ett spöke.

Idag har jag skrivit ett engelska arbete i onödan och sedan vart med min bästa Emma. Satt på waynes och njöt av värmen. Första gången jag träffar henne på två veckor. Vilket kändes som en evighet! Men nu känns det bättre, nu kan jag dö lycklig!

Imorgon är det Engelska prövningen på klockan 12 - 16. Jag som hade en arbetsintervju imorgon och hade helt glömt det. Fick inte tag i henne så måste få tag i henne imorgon! På morgonen ska jag på förskolan visionen och göra ett arbete tillsammans med Anna och Malin!
Sedan på eftermiddagen kommer Mimmi hit och stannar helgen ut. Blir superbra det där! Dessutom kommer jag ha tillgång till bil varje dag typ i en vecka nu så det känns bra också!

Nu ska jag göra en ny header tror jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0