No, I never seen the sky as real as it is tonight..

Jag tuggar tuggumi som aldrig förr, men det smakar laktris och jag har inte ätit godis lr något sött på en och en halv vecka. Det är äckligt länge för att vara jag. Men jag kan med glädje meddela att jag kommer in i balklänningen, men är inte super nöjd med hur den sitter ännu så får jobba på mer! Tycker det gått bra än så länge. I alla fall med att ta bort godis osv ur vardagen. Var och tränade idag, det var skönt! Men träningsvärken kommer sitta i imorgon kan jag lova!

Ska fara och sola med Elina kring 8 och sedan går jag nog förbi F en snabbis. Imorgon väntar en låång men spännande dag så jag behöver nog min sömn!

Klickade igenom gamla inlägg, hittade detta :

Liten man syndromet"- Vad Hulq kallar de män som är korta, som måste slåss i magen för att visa att dom är stor nog.
" Han slog mig i magen flera gånger, han är kort och så.. men det gjorde fan ont! "

Underbar människa det där..

Just remember I'll always love you for who you are, and I will always have the time for you..

 
 
Ja juste, fick ett samtal från donken idag, har arbetsintevju där på tisdag nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0