Take your memories, I don't need them..

Det roligaste hände i jobbet idag! Är så sjukt taggad!

Får ett samtal på telefonen från ett 08 nummer och tänker " jävla telefonförsäljare..".

Svarar i alla fall och det visar sig att Amanda vart på en av dessa kurser dom har och angett mig sedan.
Det är i alla fall så att jag kommer få komma till hotel dragonen den 23 e maj ( ska försöka byta dag dock, roligare att ha någon dag då man kan ha sminkningen på kvällen också ) och ska bli stylad med smink, håruppsättning och sedan fotograferar dom. Detta kommer ta ca 4 timmar. Det kostar ingenting ! Det enda som kommer kosta är om jag vill ha någon bild sen! Så sjukt taggad. Gu va roligt att få bli sminkad osv!
Isabel ska med och ev Mimmi!




Förövrigt vaknade man med feber imorrse, igen.. 39, 2 graders feber. Men mår bättre nu så hoppas att ta mig till skolan imorgon!

Imorgon blir det skola och sedan stan en snabbis tror jag sedan övningsköra. Efter det blir det nog att vara med M.

Maybe we could have been something, maybe it would have been special.

But I'm happy for you cause you know where your heart is, you know where your mind is and you did not let me come close to you when it allready was too late..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0