And so I miss you..

Jobbat på en förskola på sandbacka idag.
Gick finfint och att dom frågade efter mitt nummer efter 30 minuter kan ju inte vara annat än ett gott tecken.
Tog sedan en powerwalk hem och gick in till Elina och pratade med henne och frida i en halvtimme ungefär.
Nu har jag myst ner mig i soffan¨men sett tll min besvikelse att det inte finns varken nytt oth eller gg avsnitt ute. Faen då. Men grays går ju ikv iaf! Sen hoppas jag på en tidig kväll ikv efter bara 3 timmars sömn inatt.

Imorgon väntar en arbetsdag på förskola på tomtebo som jag verkligen inte kommer ihåg namnet på! Hittar inte dit lägre har verkligen ingen aning om det området!! Men det ska nog gå vägen.

Fredag är jobb på förskolan mjölken på ersboda från klockan 07 45 ( wish me luck ) till 14 30. Därefter blir det jobb på paus mellan 16 - 18 30. 
 
Sen blir det jobb söndag också men lördag är jag faktiskt ledig! Första gången sen jag börjat jobba där.



Älskar den här bilden.
Emil: heh, smile.. what to do next.. Viktor : Hahah.. haha... hmpf. Tmmy: Ohh, snygg brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0