Are you for real?..


Bilder sen i lördags.
Juste, jag har inte berättat om lördagen!

I lördags jobbade jag som sagt, sen städade vi undan, jag, elinor och frida ( de på nedersta bilden ) hade en liten catfight framför spegeln men det gick bra endå! Därefter kom folket från gallerian. Mindre folk än väntat måste jag säga. Men skulle tro att vi var melan 20 - 25 personer. Från klockan 19 till klockan 23 30 satt vi där, tiden bara flög föbi. Samtalsämnen varierade under kvällengs gång ganska rejält! När vi gick därifrån för att gå vidare till all star. Vid det här laget var iallafall alla från paus ganska bakom gardinen. Kvällen blev iallafall riktigt lyckad och jag hoppas på att det görs om igen!

I lördags fyllde även emma 19 år, så firade henne igår (söndag).
Det bjöds på tacos och vin. Jag skippade vinet. Mådde som jag förtjänade igår kan man väl lugnt säga!

Nu, Top modell, sen sooova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0