Crazy in love

Jag är kääär! Speciellt när man har en pojke som skriver såhär på bloggen idag:

"Igår blev jag och Elin Frida Helena Meier officiellt tillsammans, vilket jag är oerhört glad för, att jag nu kan berätta för alla jag känner att jag har världens bästa flickvän, och inte bara det, det är världens bästa Elin också! Träffade denna underbara människa för ungefär 2½ månad sen, och sedan dess har mitt liv förändrats till det helt klart bättre, och det blir bara bättre för var dag som går. Trots att vi bara har träffat varandra i knappt 2 veckors sammanlagd tid så har jag lyckats falla pladask för denna kvinna. Hon gör mig obeskrivligt lycklig bara genom att existera i mina tankar, och jag älskar henne i allra högsta grad och lite mer därtill. Jag finner inte ord för hur lyckligt lottad jag känner mig, eller vad jag är beredd att göra för henne. Jag hoppas i vilket fall att jag lyckas göra henne minst hälften så lycklig som hon gör mig, för det är otvekbart den bästa känslan som finns. Tack för att du finns älsklingen min. <3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0