I'm out of words..

Jobbat idag igen. Gick bra bra, jobbade med 1 - 2 åringar. Stod ute i snöstormen i 45 min, utan täckbyxor..

Längtar längtar längtar dock!
Till den 8:e då Emil kommer hit igen. Blir här i en vecka så åker hem den 15:e.
Den 23 december sätter jag mig på tåget klockan 20 46 och börjar resan till lidköping.
På julafton är jag framme klockan 11, bllir hämtad av Emil skulle jag tro. Sedan åker vi hem till hans mamma Johanna, låtsaspappa Martin och syskonen Alexander, Elin, Arvid, Alma och Edvin. Senare på dagen åker jag, Emil, Emils pappa och Elin och alexander vidare till typ massa kusiner osv till Emil. Nej, jag kommer inte ihåg namnen.. Iallafall så den 28 december åker vi tillbaka till Umeå, sedan fortsätter vi upp till hemavan den 30:e skulle jag tro för att fira nyår där.Sen ska jag och E flytta in i lägenheten. Har tänkt att han ska få sätta ihop allt och jag fixar detaljerna! hehö.

Ibland måste livet få vara bra!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0