On the inside you're ugly

Har blivit väldigt dålig uppdatering på bloggen de senaste dagarna.
I fredags kom Emil hit kring 10 tiden på morgonen och var förstås helt slut efter en lång resa från lidköping.
Har jobbat en del, trist för hans del men det är något som måste göras förstås.
Vi har iallafall hunnit gå på bio, såg jackass 3D och den var bra men dom hade kunnat utnyttjat 3Dn mer än dom gjorde. Vi har ätit på tapas, handlat lite kläder åt E. Blev två gråa tröjor och ett par mörka jeans. Ni kan ju gissa vem som valde ut allt detta?.. Han följde med till frisören igår. Den lilla stackarn fick sitta där i lite mer än två timmar. Nu är jag iallafall blond/mockabrun och klippt page(?), väldigt kort bak.


Min tunga lever sitt egna lill liv efter att jag piercat den. Har sakta men säkert börja lära mig att äta igen.
Sen i söndags så rengjorde jag munnen med munskölj som vanligt. Men sen började tungan tokblöda helt utan anledning. Fick lite lätt panik sådär, men gick ganska fort över däremot.



Piercing




Olearys förra veckan.
Fanny och Lillviktor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0