So I'm going home, back to the place where I belong.

Efter en lång skön sovmorgon vaknade jag med 8 sms på telefonen. Ett långt sms från Emil, sen tre korta där det sista hade han iallafall listat ut att jag lyckats somna. Somnade nämligen klockan 12 vilket aldrig inträffar för mig så förstår att han blev lite misstänksam. De andra fyra sms var från mina fina tjejer som sa grattis. Varför dom sa grattis var för att igårkväll skickade jag ut att jag och E från och med idag egentligen är officiellt tillsammans :)

För er som inte vet träffades vi i turkiet, hållt kontakten sen dess en var han här för tre veckor sedan ungefär sen dess har mycket bestämts egentigen. Vi ska fira jul och nyår tillsammans sen får jag lägenheten den 1a Januari och i och med det flyttar han också in. Det går väldigt fort fram och det vet vi båda två. Men det är så fruktansvärt jobbigt att skiljas åt, det kostar 2000 kr varje gång vi ska träffa varann osv. Men saken är den, man lever bara en gång, right? Så det är bara leva det till fullo. Skulle det inte funka, så gör det inte det. Men det hoppas jag och tror att det gör.  Så nu ska jag sluta vara såndär flickvän som babblar på osv, men är det mitt liv ni vill läsa om får ni väl stå ut ;)

Idag har jag iallafall sovit, petat mig i naveln, duschat, gjort mig i ordning, tänkt gå på stan men blev inget av.
Men nu ikväll gick jag och mötte upp min underbara Emma på waynes och tog varsin varm choklad, mumma!!

Imorgon och onsdag jobb på å-hem, torsdag på paus, fredag på paus ( kväll ) så blir nog att jobba på förskola sen jobb på paus/taco lördag och söndag också. Ja, jag jobbar my ass of!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0