what are you looking for?

oj oj, mycket pågång nu känner jag!
Mycket jobb, love it! Påtal om jobb ringde arbetsförmedlingen mig imorrse. På min efterlängtade sovmorgon.. Iallafall så visade det sig att jag inte får någon ersättning alls från arbetsförmedligen om man jobbar mer än 8 h i veckan. Vilket jag garanterat alltid gör. Så nu ska jag gå med i Akassan och facket. men man kan inte få ut något från a-kassan förren man är 20 och har vart med i 1 år. Först då kan man stämpla upp till 40 timmar i veckan.

Iallafall så kommer jag fira jul i lidköping hos Emils familj, sen åker vi upp tillsammans och åker vidare typ samma dag till Hemavan där vi firar nyår med mamma, erik och deras vänner. Blir trevligt!

Imorgon väntar en öppning på taco för första gången, min första öppning någonsin faktiskt. Men någon gång ska vara den första. Börjar klockan 10 och slutar klockan 16, städning till 17 ungefär. Sen ska 4 tjejer dela på en spegel, guess hur det ska gå?

Ska iallafall ha min beiga nya klänning från H&M, svarta strumpbyxor och ett par höga klackar. Kommer bli faantastiskt! lite fördricka är fixat idag också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0