You make me feel like I'm the only one you'll ever see.

Känslorna inom mig nu är som galna. Allt känns bra, jag vaknar varje morgon med ett leende på morgonen och somnar på samma sätt på kvällen. Det har gått ruggit fort allt. Men man lever bara en gång och vad vet man innan man prövat egentligen? Framtiden ser ljus ut och ljuset är du.

Nu ska jag berätta om min gårdag. Skulle köra in bilen på parkeringen och hamnar helt åt helvetes fel. Backar sedan bakåt för att hamna mer rätt. När jag sedan börjar köra framåt igen så dunkar bilen till. HELVETE är tanken som slår mig, nu har jag backat sönder den andra bilen! Kliver ut ur bilen. Vet ni vad jag lyckats med?
Jo jag har fått en kulan bak på den andra bilen mellan mitt bakhjul och stänkskärmen. Fattar fortfarande inte hur jag lyckats. Skulle kunna säga att jag har hålvana?.. hehö va lustig jag var nu!!


Jobb på förskola i snöstormen.. Tur att jag tycker det är lika kul som barnen att åka rutchkana och skrana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0