En tyst minut

För ett år sedan imorgon, ungefär den här tiden fick jag ett sms där det stod, "hulq är död".
Förstod inte, ville inte förstår. Minns att jag gick in på apberget och överallt stod det R.i.p Niclas Norgren.
 Läste på VK, en hemsk bil olycka hade hänt inatt, två hade omkommit. En kille 17 år coh en flicka.
Idag för ett år sedan slocknade ett ljus. Ett ljus som kunde skina starkare än något annat.
Niclas kom alltid genom korridorren, alltid med ett leende.
Efter olyckan stannade Umeå upp, ingen upptaderade status på apberget/facebook, ingen uppdaterade sin blogg, ingenting.

Idag tar min blogg en tyst dag och vill hedra minnet av Niclas Norgren.
Aldrig ska vi glömma dig.

Texten i dödsannonsen
En solstråle har slocknat men när solen vaknar tänder han våra minnen och påminner oss om att leva livet väl.
Du kommer för alltid vara inlindad i våra hjärtan och själar.

Så sant som det är sagt.

R.I.P.

Mina tankar går ut till er som stod honom nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0