I do really hope that you'll understand someday

Jobbade på Paus. igår. stod mest i kassan och det är alltid roligt.
Sen på kvällen for jag på förfest med alexander, petra ( hans flickvän ) m.fl.
Tog en taxi på stan. De andra gick in och jag väntade på emelie, satt där på trappan och drack vin.
Kände mig som en lodis.
Pratade med Emils styvfar i några minuter och klargjorde några gånger att jag var världens bästa Elin.
Detta var innan jag insåg att det inte var Emil jag pratade med.
Sen kom en kille och hans råå coola gäng fram... Iallafall så frågar han vart rex är.
Kollar på dom och säger att det ligger på stan, men va fan dom ska dit och göra.
Dom svarar att dom hört att nemo från kungarna av tyresand är där.
Mina närmaste minuter gick åt att förklara för dom att dom var på five, inte rex.
Dom var dessutom kanske 16 år gammla hela bunten.

Tillslut kommer emelie, en halvtimme senare för den delen!
Därefter går vi in på Five, dricker, träffar folk osv.
Blev en riktigt trevlig kväll, kramade nemo också, tydligen.
Don't ask me why, thank you!

Igår sades saker som bara hängt i luften länge, nu är det sagt.
Sa saker som jag inte kommer hålla fast vid, detsamma gäller dig.



Ca 1 - 2 år sedan nu. Clips i håret.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0