It might have been the last time I saw you..

Tänkte göra en såndär lista i brist på annat!

Om Dig
Namn
: Elin Frida Helena Meier
Ålder: 19 år, 3 Juni 2010
Längd: Senast jag kollade var det 168 korta cm!
Vikt: Var ett tag sedan jag vägde mig om jag ska vara ärlig!
Civilstatus: Singel ladies, now put your hands up!
Smeknamn: Meier typ, "min fru"
Syskon: Viktor,17 år. Johan 9 år och Adam 7 år
Sysselsättning: Jobbar på paus och när jag inte gör det jobbar jag på förskolor
Bra egenskaper: Världens bästa Elin
Dåliga egenskaper: Tempramentet
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 39

Klädsel
Vad har du på dig idag: Strumpbyxor, svart linne från H&M och en vit shorta
Vad använder du just nu för skor: Just nu inga, men när jag var ut var det mina svarta från skopunkten
Favoritfärg på kläder: Svart, vit, blå ibland


Senaste person som
Sov i din säng:
Jag själv!
Du pratade med: Mamma kanske
Du delade en drink med: Emelie i fredags
Du gick på bio med: Det minns jag verkligen inte. Tror det var Avatar kanske
Du gick på stan med: Isabel tror jag!
Skällde på dig: Mamma kanske


Senaste
Låt du hörde:
 I don't believe you - P!nk
Film du såg: Robin hood ( inte tecknade.. I wish it was..)
Mat du åt: Strips på mias ikväll med Emelie
Kram: Hahah tror det var Nemo på five..
Puss: Elina säkert
Fest: Fest fest var i anders lokal den 10:e tror jag!
Känslan: Smärtan i mina jävla fötter!
Ilska: Beslut som  måste tas, som är de svåraste man måste göra, men man vet att man verkligen måste.
Resa: Bilresa ikväll till kassjö!.. haha Annars är det väl resan till Turkiet!
Glädje: Att jag har så underbara svänner. 
Dröm: Jaa du, var en mardröm jag hade inatt. Minns inte var det var men vaknade kallsvettig!
Boken du läste: Systerskap tror jag.
Personen du träffade: Familjen, annars Emelie och Emma
Personen du pratade i telefon med: Mormor som frågade efter mamma.
Personen du fick sms av: Emil
Gången du var utomhus: Ikväll!
Gången du sov: 12 30 imorrse. Det var fina tider det!
Saken du köpte: Svart linne från H&M (har ett lika dant i vitt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0