Jag önskar jag kunde säga att det är en fas vi går igenom, att allt kommer ordna sig tillslut..

Jag önskar jag kunde säga att de är en fas vi går igenom
En storm vi måste orka rida ut
Och jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans
Att allting kommer ordna sig till slut
Men hur säger man till nån att här tar vägen slut
Och hur säger man till nån att hjärtat längtar ut
Jag kan inte ljuga för dig, du känner mig alltför väl
Om du ser mig i ögonen så säger dom
att vi kan bara vara dom vi är
så ge mig inga skäl, för vad vi än kallar det
så är det bara ett långsamt farväl

Var med Emma igår och såg DHW tillsammans. En tradition skulle jag vilja säga att det är och ska förbli!
Imorgon blir det som sagt jobb på paus! Börjar klockan 12.. Eller 11.. Måste kolla upp det där.
Iallafall jobbar jag till 18 30. Dvs, jag har en till stängning och jobbar två timmar själv.
Men är ganska bekvämt att jobba själv dom där två timmarna. Även om dom är fantastiska dom jag jobbar med, så nu när man är ny så tvekar jag mycket och frågar om saker jag egentlgen kan. Så när man jobbar själv märker man hur myckt man kan och det man kan mindre bra.
Så det ska bli kul! Sen jobbar jag fredag och lördag också!


"sometimes, you have to step outside of the person you've been. And remember the person you were meant to be. The person you wanted to be. The person you are."


Min första tatuering och fler ska det bli!

Memor Tui Esto - Minns vem du är.

Varför just denna text har många frågat.
Mina föräldrar har alltid sagt att jag ska komma ihåg vem jag är innerst inne.
Hade en jobbig uppväxt under skoltiden, men om det inte vore för det hade jag nog inte varit den jag är idag och framförallt inte lika stark som jag faktiskt är.  Så tack mamma, pappa, Maria och Erik också för den delen.
Sen hade jag en period för några år sedan då jag helt tycktes glömma vem jag egentligen var.
Jag hittade tillbaka och nu vet jag vem jag är och jag tänker inte ändra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0