Om jag ska tro på allt jag hör, så är det du som är förstörd. Du har förlorat mer än jag

Okej, nu ska jag försöka beskriva gårdagen utan att ni somnar på köpet!
Jobbade 09 - 17 på paus.
Dvs var med på både öppning och stängning. Dagen gick riktigt bra och full fart från 12 - 16. Helt galet!
Men gick riktigt bra ändå och fick positivkritik så det är ju alltid roligt.

Kom hem, halft döende.
Mamma och hennes kompisar hade en biljett över till både peter jöbacks konsert och folketshus kvällen. 
Så där hamnade jag tillslut. Peter Jöback alltså, vilken fantastiskt röst! 
Rekomenderar att ni ser den.

Idag blev det jobb på Travet. Men idag med Elina istället för bella.
Båda trötta, jag även bakis. Den dåliga humorn var på topp dvs!
Inge folk idag heller, så var lite långdraget. 
Men pengar är pengar!
Imorgon blir det jobb på paus. 12 - 18 30
Ska ta stängingen själv imorgon! Jag bara klättrar på karriärstegen!

 
Jag har verkligen ingen aning om vem denna kvinna är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0