When I see your face there's not a thing that I would change.


Idag var jag på arbetsintevju på subway.
Jag frågade när man skulle höra ifrån dom ungefär.
Dom svarade att dom skulle kolla igenom och prata om allt och sen höra av sig.
Hinner iprincip bara ut därifrån så ringer dom och frågar om jag kan komma dit och börja jobba redan imorgon. Tre test dagar, två timmar varje dag.
Helt klart ett steg i rätt riktning! 

  
Jag och mamma for på BOOM och jag har nu beställt denna soffa.
Varför undrar då kanske vissa av er.
Jo jag har ju faktiskt fått en lägenhet öst på stan, en 2a på ca 44 kvadrat. Flyttar in i november eller början på december! Beställde iallafall denna soffa fast i brun/svart färg istället för brun. Nu är jag taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0