you're amazing just the way you are.

Blev inringd imorrse till att jobba på en förskola i Umeå.
Gick hur bra som helst och dom verkade nöjd med min insatts. Har glömt hur kul det kan vara att jobba med barn!
Sen blev det stan med Bella. Förrutom svarta jeans ( 100 kr på only ) ) så blev det två par skor, ett par som är hög klack som jag har längtat efter i en evighet, nu var dom dessutom på rea! Elina, du kommer hata mig, du vet vilka skor jag talar om. Sen blev det ett till par höga skor. Men kommer funka i vinter också! En stor tröja som är blå och vit randing, ett vitt linne, lite längre med snyggt tryck på. Riktigt nöjd.

Imorgon börjar jag jobba på paus, första dagen! Lite nervöst men ska nog gå bra!
Börjar 11 slutar klockan 15.
Sen ska jag få se min lägenhet klockan 15:15 !

Fredag står jag på vikarie lista så blir nog jobb då med, lördag blir det paus igen och söndag blir det travet.
Dvs mycket jobb. Men det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0