All I ever wanted is you..

Ja, vart börjar man förklara gårdagen egentligen?

Jag och Fanny tog bussen upp till Ålidhem klockan 9, var väl framme kring halv 10 i lokalen där vi skulle vara. Träffade mycket trevligt folk. Vad vi dock inte visste var att dom bara hade lokalen till kl 22. Så vi fick dricka ganska fort.

När vi kommer fram till Corona så ska vi då ta oss in där, vi hade ju inget kår kort, men en av killarna vi gick med fixade in oss.  Men nu ska ni få höra det sjukaste! När vakten kollade på mitt körkort så tittade han på kortet, mig, kortet, mig och sa sedan "Alltså, ursäkta, men är det här verkligen du? " Jag blev hur paff som helst. Körkortet är taget i maj, det syns väldigt väl att det är jag på bilden.
" Jaa, det är jag. Om det hjälper är är mitt hår betydligt längre! " Sedan visade jag honom mitt bankomatkort, ica kort osv medan en annan vakt tittar på mitt ID. Tillslut fick jag gå in iallafall.

Väl inne så fick vi gå in gratis, sen var det halva priset i baren. Två drinkar och en tequila, alla 6or, senare så var både jag och Fanny ganska i gasen så att säga. Sedan gick Fanny hem, jag satte mig med randoms. Därefter gick jag hem, utan skorna vilet var galet skönt att ta av sig. Dom är dödligt snygga men väldigt höga!

Detta blev ett långt inlägg, men he bju jag på!

Jag Avslutar med följande :
Tack fanny för en toppen kväll, vi måste göra om det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0