Can you see it in my eyes..

Igår jobbade jag på mias. Jobbade med Elvira och vi hade så jäävla roligt när vi jobbade.
De 9 timmarna bara flög förbi faktiskt.
Därefter halvsprang jag hem, duschade, gjorde mig i ordning.
Sedan förfestade jag och fanny och kring 12 bar det av till Schlagerklubben.
Alltså, skillnaden mellan fredagar och lördagar där är ju inte liten skillnad. Vi hade verkligen superkul hela kvällen.
Sedan gick vi till happyburger, en kille beställde en pizza. Men sen fick jag skjuts och for så hann inte äta den där satan pizzan. Men det gick bra ändå.

Nu ser jag Idol reprisen från i fredags och om 50 min börjar jag jobba.


Imorgon väntar packa, gym och sen får vi se.

Jag är så underbart taggad på Turkiet nu, bara två dagar kvar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0