I keep running into walls that I can't break down..

Outside the rain is pouring down
there's not a drop that hits me
scream at the sky but no sound
is leaving my lips
It's like I can't even feel
after the way you touched me
I'm not asleep
I'm not awake
After the way you loved me
I can't turn this around
I keep running into walls that
I can't break down

Igår hade vi gäster här hemma. Lena, Kristian, Petra, linda och balthazar.
Drack lite vin med dom och föräldrarna. Sen kom Elina hit. Lite impulsivt tog vi en brödbit var och for till Krogen krogen. Varför brödbit? Jo, det var franskt tema så hade man något franskt kom man in gratis! Efter ett tag började fler och fler man kände droppa in där. Tyvärr mådde Elina illa och min tagg försvann där kring 1 tiden. Så följde henne till bussen, sedan tänkte jag vänta på bussen men tyckte väl det var drygt. Så började gå istället. När jag var vid strömpilen insåg att jag var helt åt helvete. Frågade några killar hur jag skulle ta mig till öst på stan. Dom hade lite svårt att hålla sig för skratt, konstigt..
Tillslut kom jag hem iaf. En timme tog det!..

Iallafall, nu ska jag med Elina på leoslekland och vara barnvakt. Vem tackar nej till att ha en orsak till att leka i hoppborgar? Näe, jag trodde väl det!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0