Now we're in a situation..

Börjar sakta men säkert bli van vid håret. Nu gör det inte så jävla ont i hårbotten längre heller som det gjorde de första dagara.

Det är jätte tråkigt att gå ner i vikt, men än så länge är jag duktigt. byter ut pasta osv mot grönsaker istället, äter vi ute äter jag sallad¨. Men det är tråkigt och drygt att tänka på vad man heter hela tiden. Men lär väl såsmåningom gå över till mer rutin än något annat.

Har vart barnvakt sedan kring 15 tiden idag. Nu ligger baren och sover. Dom har just upptäckt Mr Bean så vi har suttit och sett det ganska mycket.

När jag hämtade barnen så kom johan springande efter mig ett tag och sa : Men Elin, va fin du är i håret!
Rätt så övertygad om att han för första gången idag insåg att det var något annorlunda med håtet.
Men det var gulligt i alla fall!

Om 3 timmar fyller min underbara Isabel 19 år!!


Förra året var vi på pipes på Isabels födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0