You know how I feel..

Familjen åkte igår till hemavan / sthlm så jag njuter av friheten.
Dock så jobbar jag hela helgen så kommer väl inte kunna leva ut det hela så mycket som jag vill. Men pengar är pengar å andra sidan.

Snart ska jag börja gå mot minervaskolan där Isabels mamma ska hämta upp mig, sedan åker vi vidare mot travet. Blir ett 6 timmars pass, Andreas ringde nyss och frågade om jag kunde stå i disken idag istället, så det ska jag göra istället för cafe / garderob.

Imorgon ska jag jobba på Mias Grill i 9 timmar. Första gången sedan April så det kan bli en upplevelse i sig. Speciellt för att jag nog kommer stå mycket i steken imorgon, vilket jag inte är van vid egentligen.

Söndag blire kvällspasset hos min brukare.

Måndag ska jag packa!!!!!

Tisdag ska jag först på intevju angeånde att jobba som barnskötare inom Umeå kommun, sedan därefter, hem, byta om, äta mat osv och klockan 22 lämnar jag, mamma och Viktor Umeå mot ett varmare land, Turkiet!

Helt faaantastiskt!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0