Back dowm bitch

Långt inlägg..

Jobbade på travet igår med bella, vek 500 servetter.. Vi är ett sådant fantastiskt team!
Sen skyndade vi oss hem, hämtade kläder, for till bella, tog på oss kläderna, la lite hårspray i håret, tog en mintu shot och gick till five.. Med en vinflaska som vi delade på dit.  Kändes som en blanding mellan fjortistiden och sommar. Men nu mina vänner ska ni få höra. Vi slutade kl 22 på travet, kom till mig kvart över, kom till bella 20 över och var utanför five kl 22 50. DEN NI! Det var det snabbaste jag någonsin gjort mig iordning för en utekväll!

Väl där gick vi direkt och tog en öl och sedan en till. Billigt och bra. Träffade jakoben, Julia kom och klämde på mina bröst, myysigt! Sedan shakde vi some ass. Det var så jävla kul att komma ut och dansa. Dessutom med Isabel, det kan inte bli annat än awsome. Träffade massa mysigt folk som man aldrig träffar annars. Sedan tappade jag bort isabel. Jag hade ingen telefon, men fick ringa från Filips telefon, ja Isabel jag kan ditt nummer, fattaru hur viktig du är elleeer??, men gick inte att få tag i hennes telefon. efter att jag gått runt typ 10 varv runt hela jävla five tänkte jag just ge upp men där ser jag jakoben. Tydligen är bella på toa och har vart där i en halvtimme. Jag sliter upp dörren till tjejernas toa och skriker : ISAABEEEEEEL! hahah tänk er mig. Jag älskar mig själv! Sedan hittar jag henne, tydligen har en toa gått i baklås. Går till dom i garderoben och ber dom ge mig något att öppna med. Dom tycktes tro att jag skulle döda någon med den där saxen, kanske var något i mina ögon, vad vet jag. Iallafall följer han med och öppnar dörren och där sitter min älsklings tjej på toalettlocket och filosoferar över livet. Sen bestämmer jag att det är dags för oss at gå hem. Bella ramlar och vrickar fötterna typ, får låna telefon av vakten på pipes eftersom att bellas telefon av någon anledning är i två bitar. Ser en kille som står brevid bella, jag brinner av och tänker, den jäääveln! Stampar fram dit, men han var jätte trevlig. Vi fick skjuts hem av dom, lämnar av isabel i sin säng, går hem till mig. Inser att jag har glömt att lämna tillbaka telefonen till han på pipes. Precis då ringer dom, jag möter någon kille och ger honom telefonen, han verkade irriterad. Jäevla surpuppa! Han ska vara glad att jag gav tillbaka den tycker jag.. hehe.

Hur som helst, gårkvällen var galen men awsome! Tack till alla som medverkade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0