Fake it or leave it

Love is gonna tear us apart..

Tog hem en app (?) till Iphonen med massa HD bilder. Bland alla bilder fanns en bild med denna text : Love is gonna tear us apart. Stannade till vid den bilden oc började fundera på varför dom skrivit så. Ganska konstigt, tills jag började tänka efter vad dom kan ha menat med det. Å i ett förhållande är det ofta kärleken som kan förstöra. T.ex. Svartsjuka. Förstår ni vad jag menar?

Iallafall, länge sedan jag uppdaterade. Men känns som om jag inte gjort annat än att jobba hela dagarna och när jag kommer hem är jag som en död fisk! Imorgon väntar tex en 9 h dag. Vilket inte är jätte mycket men med tanke på att jag jobbat hela veckan känns det rätt så tugnt!
Så är ni sugen på AW, en pasta med innehåll (olika varje vecka) + öl, cider eller vin så vet ni vart ni ska komma!

Idag har jag börjat dagen med att träffa Frida, hon köpte en telefon! Sen jobbade jag 15 - 18 30 och lördag blir det jobb,. Men måndag ä jag ledig iallafall!

Nä nu ska jaag slå en pling till Mimmi så vi kan bestämma när vi ska träffas nästa gång!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0