It feels like I'm breaking inside

Åhhh, varför ska jag ALLTID lyckas stöka ner lägenheten på typ två sekunder? Varför, varför varför!
Aja, ska väl ta hand om det där diskberget snart..

Ikväll ska jag nog träffa min vän Filip.
För några år sedan pratade vi varje dag på msn, bokstavligen varje dag.
Men tiderna förändrades och vi slutade både prata och umgås som vi en gång gjort.
Sedan slutade vi praata och träffas helt trots att vi inte alls var ovänner eller något i den stilen.
Men nu ikväll får vi se om vi träffas lr inte. Beror väl lite på hur kvällen ser ut för oss båda osv.

På onsdag kommer förhoppningsvis min sambo hem och därmed måste jag alltså städa tisdag, igen. Om jag känner mig själv dvs och det lär jag ju göra vid det här laget!

Puss på er mina pussgurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0