Never thought I would let it get so bad..

Har sovit 13 timmar inatt och är fortfarande trött. Men tog mig tiden att faktiskt f¨å sova!
Vaknade av ett sms av Frida som hade jobbat 14 h och sa hur sjukt illa hon mådde idag och hur mycket det tär på kroppen. Jag förstår henne till hundra procent! Man jobbar ju som man är döende ibland!

Pratade med Magnus i lördags när jag jobbade och angående ålder. Han kommenterade att jag är ung men att när man jobbar, så jobbar man ju med massa blandade åldrar så tillslut ser nästan alla  lika gamla ut, eller man bryr sig mest troligt inte bara eftersom att alla utgör samma arbete. Det är inte förren man tittar i personal loggen man börjar inse de stora ålderskillnaderna!

Idag blir en lugn dag förutom städning, jävla städning.. När jag blir rik ska jag ha en städerska!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0