Nothing ever hurt like you..

Gick igenom fickorna på vinterjackan och hittade till min förtjusning mitt favorit läppstift!
Så jäkla snyggt på sommaren!



Som ni ser var det en favorit förra året.
Tänke visa hur jag använder det, det passa jätte bra till er med blå ögon eftersom denna rosa färg framhäver blåa ögon.




Börjar med att he på läppstiftet med en pensel, så det även kommer ner i sprickor i läpparna som man ofta har såhär på vårkvisten. Nu har jag dock tagit på det utan pensel. Läppstiftet är märket lumene och nummer 116.


Ni vet den här typiska kanten man får runt läpparna när man använder läppstift? Trolla bort den med en vit eyeliner. Även denna är från Lumene nummer 7. Denna är den bästa vita eyeliner jag hittat i budget pris som funkar riktigt bra som man egentligen ska använda en eyeliner, i ögonen ;)

Sedan brukar jag avsluta det hela med ett läppglans, just nu använder jag ett ljusroa med lite glitter i från HM för att få den där knalliga färgen som man ibland kan känna blir liiite för mycket!



Nä nu ska jag äta en nybakad muffins och bädda ner mig i soffan!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0