So, it's over?

Vaknade imorrse och funderade på om jag var bakis, jag mådde så jäääääävla illa. Började fundera på om jag druckit igår för de kändes som världens baksmälla. Som tur har man chefer som fixade allting så nu ligger jag har i soffan och hoppas på att må bätre. Så ibland är jag övertygad om jag är pigg igen, sen vrider det sig i magen och jag börjar må illa igen.

Dagen ska gå åt till att gå typ 10 meter till Handlarn öst på stan och tillbaka igen och lista ut vad vi ska äta tilll middag..

Juste, zappade mellan kanalerna på tv;n och på 1:an gick Eva och adam, fyra födelsedagar och ett fiasko. Fin fiina minnen! jag vill vara din, margareta, bara vara din, ska du veta trallalalla

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0