Nothing is never good enough

I can't give any more,
So now I'm giving up.
'Cause nothing's ever good enough.

Igår blev en utekväll med Emelie och Mia.
En mycket trevlig kväll måste jag säga på all star.
Träffade massor med nytt folk, minns lite halvdant vad som hände under kvällen.
Utelåst från lägenheten, men det löste sig.

Gick till Emelie imorrse och alla berättade det om dom minns kvällen. Tillsammans har vi nu plusat ihop bilder från kvällen. Ikväll var jag på droskan med mamma mfl. Sedan kom Mimmi, Dennis och deras två kompisar hit. Men det var helt dött på stan ( dom kom hit för bilarna, men he fanns fan inga bilar) så dom åkte hem igen och jag for med Emelie till hennes mor med chips och COLA, oj vad jag saknat cola idag. Såg filmen "bad teacher" och den var rätt rolig endå. Justin timberlake vart mindre och mindre attraktiv under filmen. Toffeljävel.

Nu är jag hemma iallafall. Tänkte väl försöka kanske typ... inte... Men det vore ju bra om jag städade klart garderoben och rensade tvätt... Vi ser ju hur det går.

Nu spelas Hoobastanks låt " good enough " i bakgrunden, så det kör jag på ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0