Someday

Someday, somehow we are gonna make it alright but not right now..

För ganska snart ett år sedan hittade jag kärleken i turkiet. Tre månader efter flyttade vi ihop och vår resa tillsammans har vart en berg och dalbana kan man väl minst sagt säga. Nu har vi iallafall bestämt oss för att flytta isär, 86 mil ifrån varann. Varför spelar inte så stor roll egentligen men vi har bestämt oss att det är bättre att göra något åt saken nu än att vänta på att helvetet ska braka lös på riktigt så vi knappt kan se på varann mer. Bättre att flytta nu, jobba på det på håll och låta det gro. Vi sa från början : antingen går det, eller så går det inte. Man lever bara en gång, vi chansade. Ibland blir det tyvärr inte som planerat. Vet att detta kommer bli en otroligt tung tid i mitt liv. Men jag har underbara vänner runt omkring mig och jag har trots allt en pojkvän fortfarande, lite längre bort bara. Jag vet å andra sidan att det är bäst på detta sätt och det glädjer mig verkligen att det var ett gemensamt beslut. I det stora hela tror jag det kommer bli bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0