Did you ever look back?

Det är slutet av december och jag sover som tomtens nissar!.. Jag kan knappt sova på nätterna och kanske beror det på som lisa på jobbet sa, att ett nytt år är på ingående och det är nu man går igenom allt som hänt detta år i huvudet, sparar, raderar, lägger i fack för att kunna ta fram det senare! Å det ligger något i det. Denna tid förra året var jag fruktansvärt kär, skulle snart åka ner till Emil och träffa hans familj. Den dess flyttade vi ihop, jag blev gravid, gjorde en abort. Jag flyttade hemifrån, började jobba på riktigt. Träffade Emelie på riktigt, Isabel flyttad till USA, jag och emil gjorde slut, träffade nya vänner, började leva ert nytt liv. Det finns mycket att tänka på och tankarna leder inte så långt förutom att jag ääälskar Emelie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0